Igaüks võib üle püksivärvli rippuvast kõhust lahti saada, selleks on vaja vaid veidi tahtejõudu, ütleb 32aastane kolme lapse ema. «Minul õnnestus see nelja nädalaga. Selle ajaga kadus ainult 1,5 liigset kilogrammi, kuid selle asemele tulid lihased.»

«Alustasin jõusaalis algajate treeninguprogrammiga. Esimestel kordadel oli kõhulihasteharjutusi raske teha, lihased valutasid järgmisel päeval. Alles kolmandal treeningukorral suutsin kõik seeriad nii läbi teha, nagu kava nõudis.

Harjutuskava teen läbi ülepäeviti, venitusharjutusi iga päev. Mind hämmastab, et nii lühikese ajaga on mu lihased nii palju tugevnenud.

Kuna mu eesmärk ei olnud kaalukaotus, vaid tahtsin lahti saada mind õhtuti piinavatest kõhugaasidest, katsetasin neljal nädalal eri roogadega. Lõpuks sain selgeks lihtsad reeglid: hommikuti pean tunduvalt vähendama pudrukoguseid, leiba sööma päevas vaid 2-3 viilu ja piirama otsustavalt tühjade süsivesikute koguseid. Ei mingeid saiakesi ega pirukaid enam!

Kui ma kaks päeva putru ega leiba ei söönud, kadus mu punnkõht täiesti. Ning kui järgmistel päevadel siiski sõin hommikuti putru, kuid senisest vähem, ja päevas kolm viilu leiba, ei tulnudki «päästerõngas» puusadele enam tagasi.

Varem sõin lõunasöögi juurde rohkelt leiba, nüüd söön leiva asemel hoopis värsket salatit. Samuti suurendasin veidi lõunast supikogust. Üllatus oli mulle ka see, et kui tahtsin ühel päeval olla väga tubli ja tegin kõhulihasteharjutusi topelt, oli järgmisel päeval tõeliselt paha olla. Nii et ka harjutusi tuleb teha mõõdukalt.»

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Sander Silm
Telefon 614 4162
sander.silm@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis