Audi A4 (Audi)

Järgmise põlvkonna Audi A4 (B9) ilmub sedaanina avalikkuse ette kahe ja universaalina kolme aasta pärast. Sel mudelil võetakse esimest korda kasutusele uus nelikveosüsteem, mis senisest radikaalselt erineb.

Uus Audi ehitatakse MLBevo põhjale, mis lubab auto massi umbes 100 kilogrammi võra alla saada. Briti väljaande Car andmeil hakkab auto kaaluma 1 330 kilogrammi.

Uues nelikveos ei kasutata enam mehaanilisi diferentsiaale ega kardaanvõlli. Selle asemel ilmuvad tagumistele ratastele elektrimootorid ning suure tõenäosusega on neid suisa kaks, summaarse võimsusega 138 hobujõudu. Seega võib masinaid pidada sisuliselt hübriidideks.

Konstrueeritakse ka pistikhübriidversioon. Siin kombineeritakse 230hobujõuline kaheliitrise töömahuga bensiinimootor, akud ning 35hobujõuline elektrimootor. Kõik muud fossiilseid kütuseid põletavad jõuallikad vastavad Euro 6 heitmenormidele. Multitronic variaatorit enam uuele Audi A4 pakkuma ei hakata.

Pärast A4 jõuavad samad lahendused A5le ning 2016. aastal ilmuma plaanitavale mahtuniversaalile.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Liina Metsküla
Telefon 614 4166
Liina.Metskula@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis